Uitdaging

Twee grote retailers vroegen ons om ondersteuning bij de transitie naar een omnichannel organisatie en het vormgeven van een moderne off-the-shelf ordermanagement oplossing.

1
Aanpak
Onze specialisten konden als architecten van dit project aan de slag met het ontwerpen van het platform. Voor deze uitdaging kozen we voor Enterprise class OMS van Manhattan. Bij een vergelijkbaar traject voor dezelfde retailer kozen we voor Magnus OIL OMS.
2
Werkwijze
• RFP onderzoek naar IBM Sterling OMS, Manhattan OMS en Magnus OIL
• Solution design van multi-tenant opzet Manhattan OMS
• Integratieplatform op basis van Azure Service Bus
• Begeleiding tijdens de realisatie

Meer Projecten

Intertoys vroeg ons om hun webshop te replatformen naar HCL Commerce, wij a…
In hun zoektocht naar een flexibele DevOps oplossing kwamen deze klanten bi…
De technieken en software veranderen razendsnel in de wereld van e-commerce…
Marketplace implementaties en advies
Klant: Blokker B.V. en Intertoys B.V.…